העולם העסקי הופך בשנים האחרונות ליותר דינמי ומורכב ומחייב ניהול קפדני ושליטה מלאה בכל התהליכים הכלכליים, אשר יובילו ליציבות כלכלית וליצירת רווחים, לצורך הישרדות ארגונית. בזמן שבעל העסק, עסוק וטרוד כל העת בפרוצדורות כלכליות, הוא ממעט לעסוק בנושאים חשובים אחרים, הנוגעים לפיתוח העסקי, שיווק והצבת מטרות ויעדים חדשים שיש לעמוד בהם בתקופה נתונה.
חברת EZCOUNT שמה לה למטרה אחת מרכזית והיא לספק תשובות לעסקים ולסייע להם בביצוע מטלות כלכליות אשר גוזלות זמן רב ומעורבות בשגיאות, בהם הן מבוצעות לבד וללא עזרה טכנולוגית. באמצעות התוכנה של EZCOUNT, תוכלו לנהל את הפעילות הכלכלית של העסק, באופן מהיר ויעיל וללא בזבוז זמן מיותר, אשר יבוא על חשבון פיתוח העסק וקידומו במרחב העסקי.
כיום, עסקים רבים נאלצים לבזבז זמן רב בניהול הוצאות, הפקת חשבוניות וקבלות, ניהול לקוחות, ניהול חשבונות, ניהול מסמכים ועוד פעולות רבות ומורכבות, הנעשות מידי יום ומחייבות תשומת לב מיוחדת, לצורך מניעת שגיאות. באמצעות התוכנה של חברת EZCOUNT, ניתן להבטיח שמהיום הכל עובר לזירה הטכנולוגית אשר תסייע לכם כנדרש ותעשה עבורכם סדר וארגון אופטימלי בניהול החשבונות בעסק.
שירות למען הלקוחות ובשביל הלקוחות
אחד המאפיינים היותר גדולים של חברת EZCOUNT, הוא חוויית שירות גבוהה ואפקטיבית בערוצי תקשורת שונים ומגוונים. אצלנו תוכלו לפנות כל עת לצוות שירות הלקוחות, בכל בעיה או שאלה הקשורה למערכת הטכנולוגית לניהול החשבונות בעסק. צוות שירות הלקוחות, הינו צוות מאוד מקצועי ובעל שנות ניסיון רבות בתחום השירות לקוחות והוא ישמח לסייע לכם בכל בעיה ויפעל למציאת הפתרונות הראויים ביותר, אשר יבטיחו המשך שימוש תקין במערכת.
אחד היתרונות הגדולים ביותר שלנו אל מול המתחרים, הוא בכך שניתן לפנות אלינו בכמה ערוצי תקשורת כלומר, ניתן לפנות אלינו הן בצ'אט, במייל והן בטלפון, בהם תזכו לקבל מענה מידי, על מנת שלא תצטרכו לדחות ולעכב את העבודה, עד קבלת התשובה והמענה הנכון. במרכז חוויית השירות, אנו שמים באמצע את הלקוחות והתפקיד שלנו, הוא לספק את המעטפת הטובה ביותר, לצורך ניהול תקין ואיכותי של העסק.
ידידותית למשתמש וקלה לתפעול
המערכת הטכנולוגית שהפקנו לצורך ניהול חשבונות איכותי ויעיל, הינה מערכת אשר נוצרה לאחר מחשבה רבה בפיתוח שלה וזאת על מנת לענות על כמה שיותר צרכים של הלקוחות ולהקנות להם, סביבה ארגונית וניהולית, נוחה ופרקטית. המערכת מאופיינת בחוויית שימוש קלה ונוחה לכל משתמש מתחיל. לא דרוש ידע טכנולוגי ברמה גבוהה, אלא ידע טכני בסיסי וקל, בדיוק כמו לשלוח מיילים.
המטרה הייתה לייצור מערכת אשר תשלב מצד אחד נוחות מקסימלית ומצד שני, פרקטיות ואיכות גבוהה של ניהול חשבונות. ישנו דגש בפיתוח, על מהירות בשימוש בתוכנה לצורך הפקת מסמכים וייעול העבודה ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, תוכלו להשתמש בתוכנה בכל זמן שתחפצו בו ובכל מקום, וזאת הודות לפיתוח אשר מאפשר כניסה על המערכת הן דרך המחשב והן דרך אפליקציה באמצעות הסלולר.
מהיום תוכלו להוציא בקלות: חשבונית מס, קבלות, הצעות מחיר, חשבונית זיכוי ועוד.. בכל רגע נתון תוכלו לראות את דוח ההכנסות והוצאות, דוחות רווח והפסד – כל זה בלי לנחש ובלי לנהל אקסלים. ניתן לשלוח את כל המסמכים ללקוחות למייל או לווצאפ, הכל על מנת לספק ללקוחות את הנוחות המרבית.
תמחור מותאם אישית
המערכת אותה בנינו, מכילה פונקציות רבות אשר לא בהכרח נוגעות לכל העסקים. ישנן פונקציות בסיסיות עליהן משלמים בהתאם לתעריפים שונים. אך מצד שני, ישנן פונקציות מורכבות אשר לא פונות לכלל העסקים, לכן על מנת להרחיב את חוויית השימוש בתוכנה ולהכיר שירותים נוספים שיש לעסק להציע, תוכלו לבחור מתוך מגוון חבילות שירות אשר יכילו בתוכן את התוכנות והשירותים שאתם צריכים לעסק שלכם, על מנת שהוא יתפקד באופן תקין וללא כל בעיה.
לסיכום, חברת EZCOUNT מרכזת עבורכם במקום אחד את כל השירותים אותם אתם צריכים, על מנת לנהל את חשבונות העסק באופן המיטבי ביותר, תוך ביצוע פעולות מהירות והסתכלות ארוכת טווח אל עבר פיתוח עסקי והצבת מטרות ויעדים חדשים. אבל למה רק לדבר, אתם מוזמנים ללחוץ על הכפתור, להירשם ולהתנסות ללא שום עלות וללא התחייבות למשך 30 יום, ולראות איך תוכלו לרכז הכל במקום אחד במהירות וביעילות.
לחצו על הכפתור מטה ותעברו לאתר החברה. תהנו!